راز بها

نقد تخصصی بهائیت

راز بها

نقد تخصصی بهائیت

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۲ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

و صلی الله علیک یا ولی العصر ادرکنی

الف) بهاء الله برای حدودات ظاهره تشریف آورده اند

ب) مرگ بر کسانی که به احکام بهاء الله عمل نمی کنئد

ج) فرمان به بهائیان بر تسخیر جهان برای اقامه احکام بهاء الله"هُو اللّه تعالی شأنه العظمهُ و الاقتدار"، "الحمد للّه الّذی انزل الاحکامَ و جَعَلها حصناً لعباده و علهً لحفظِ. بریّته طوبی لمن تمسّک بکتابِ اللّه و عَمِلَ بما اُمِر و ویلٌ للغافلین و الصّلوهُ و السّلامُ علی سیّدِ الکونین و مقصودِ مَن فی السّموات و الاَرَضین الّذی به اَنار ملکوتُ الأسماء و نُصِب عَلَمُ یُفعلُ ما یشاء و علی آله و اصحابه و مظاهِر العلم و الحکمه و مهابِطِهِما و بهم سُخِّرتِ المدائنُ و القُری و انتَشَر حکم اللّهِ مالکِ الوَری و علی کلّ تابعٍ راسخٍ ثابتٍ امینٍ." (یکی از الواح جمال مبارک ) گنجینه حدود و احکام ص 2

 

الف: اهمیت احکام بهائی و دروغ ایشان مبتنی بر اینکه ما فقه نداریم و برای حدودات ظاهره نیامده اییم و دلیلی بر رساله ای بودن بهائیان - انزل الاحکامَ و جَعَلها حصناً لعباده و علهً لحفظِ

در متن فوق احکام شرعی بهائی دژی است برای محفوظ ماندن و همچنین دلیل حفظ بهائیان می باشد

ب: آرزوی هلاکت جناب بهاء الله برای کسانی که به احکام وی عمل نمی کند :  و ویلٌ للغافلین

کسانی که به احکام بهائی عمل نکنند لفظ ویل بر او اطلاق شده  و معنی ویل چنانچه در نوزده هزار لغت آمده چنین است: (وَیل - هلاک - رسیدن شرّ و بلا - کلمه نفرین در وعید عذاب و به معنی وای - ویل اگر مبتدا باشد مرفوع است والاّ منصوب)

ج : هدف بهائیان با توجه به این فقره از سخنان بهاء الله تسخیر مدائن و تسلط بر کلیه کشورها جهت اقامه احکام و حدودات بهائیان می باشد : بهم سُخِّرتِ المدائنُ و القُری و انتَشَر حکم اللّهِ مالکِ الوَری و علی کلّ تابعٍ راسخٍ ثابتٍ امینٍ

  • راز بها